Рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 21.11.2024р. за № 2780 було створено Наглядову раду комунального некомерційного підприємства міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги.
Відповідно до Постанови Кабміну № 1221 метою діяльності наглядової ради є забезпечення ефективного управління закладом, гарантування надання якісної та доступної медичної допомоги та забезпечення реалізації прав пацієнтів та працівників закладу.
До повноважень наглядової ради належить:
1) погодження стратегічного, річного планів діяльності закладу, затвердження показників ефективності діяльності закладу та створення системи контролю за їх досягненнями;
2) надання пропозицій до проектів фінансового плану закладу;
3) погодження принципів формування організаційної структури закладу, внесення пропозицій щодо оптимізації організаційної структури за напрямами діяльності;
4) подання пропозицій Власнику щодо звільнення з посади директора закладу, змін до умов контракту з ним, матеріальної винагороди за ефективне управління закладом та матеріальної відповідальності за заподіяну шкоду;
5) виявлення та врегулювання реальних та/або потенційних конфліктів інтересів директора закладу і членів наглядової ради закладу, а також інформування Власника про виявлені порушення;
6) надання згоди на вчинення правочину, щодо якого наявна заінтересованість;
7) утворення підрозділу внутрішнього аудиту закладу, до функцій якого входять, зокрема, перевірка, оцінювання та моніторинг функціонування систем бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю закладу, затвердження порядку проведення внутрішнього аудиту та подання Власникові закладу звітів за його результатами;
8) прийняття рішення про необхідність проведення зовнішнього аудиту закладу та/або залучення суб’єкта оціночної діяльності для проведення оцінки вчиненого правочину на відповідність його умов звичайним ринковим умовам;
9) погодження положення про запобігання конфлікту інтересів у закладі та затвердження правил ділової етики;
10) створення системи контролю за дотриманням норм етики та деонтології, вимог законодавства і прав пацієнтів під час здійснення медичного обслуговування, а також за своєчасним, достовірним і повним розкриттям інформації, яка підлягає оприлюдненню закладом відповідно до законодавства;
11) погодження внутрішніх положень та порядків, що мають системний характер, зокрема: положення про преміювання працівників за підсумками роботи закладу; порядку надходження і використання коштів, отриманих як благодійні пожертви, гранти та дарунки; порядку приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів; положення про забезпечення належного розгляду скарг пацієнтів та реагуванням закладом на такі скарги;
12) створення системи контролю за дотриманням прав працівників закладу, а також за забезпеченням належного розгляду скарг працівників щодо порушення їх прав;
13) інформування Власника закладу про недоліки діяльності такого закладу, випадки недодержання норм етики та деонтології і вимог законодавства під час здійснення медичного обслуговування населення, внесення пропозицій щодо покращення діяльності закладу, розвитку матеріально-технічної бази та інфраструктури закладу, якості медичного обслуговування населення, забезпечення прав та безпеки пацієнтів;
14) подання Власникові закладу та/або директору закладу пропозицій щодо вжиття заходів для усунення виявлених порушень та підвищення рівня безпеки пацієнтів у закладі;
15) оприлюднення результатів своєї роботи та висвітлення своєї діяльності у медіа, на зборах, конференціях, розміщення інформації про діяльність наглядової ради на інформаційних носіях та в доступних для пацієнтів місцях;
16) формування та затвердження плану ротації наглядової ради, його оприлюднення на офіційному веб-сайті Власника закладу та/або закладу, здійснення ротації членів наглядової ради;
17) налагодження співробітництва з наглядовими радами інших закладів, зокрема іноземних, з метою обміну досвідом, поширення передових практик, формування експертних груп; 18) розгляд інших питань, що визначаються законодавством, Статутом закладу та внутрішніми положеннями закладу.